Inatt jag drömde


Inatt drömde jag att jag var på väg till kulturhuset i Örebro. Min lillasyster hade dansuppvisning och flera hundra personer hade samlats framför den uppbyggda scenen. Helt plötsligt gjorde syrran ett felsteg- trodde man-, publiken höll andan. Det visade sig att det här bara var en undanmannöver, för hon började sjunga på Fly on the wings of love med Olsen Brothers och från ingenstans dök hela Scrubsgänget upp och stämde in i låten. Vaknade av mitt eget skratt, och med en bibåhållen chrush på doctor Cox.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag älskar dina drömmar!

2009-03-24 @ 09:28:37
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: pelle

Yo, det hör ser ju lovande ut! Jag återkommer så fort jag tentat färdigt och så.



En sak till, jag gillar headern här men resten av designen är ju skit! Så här kan det inte se ut. Den var gärna vara vit, men vi måste få bort typsnittet och så.

2009-03-24 @ 13:31:30
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0